Beoordeel Calve tv reclame
Gemiddelde beoordeling
Over de CALVE tv reclame
Vier jaar na Robin en acht jaar na Pietertje lanceert Calvé een nieuwe campagne over een jonge sporter, over doorzettingsvermogen in ons Hollandse klimaat. En na decennia van jongetjes die groot werden met Calvé Pindakaas, is het nu tijd voor… “U zei jongens!”Over het merk CALVE
Calvé is een van oorsprong Nederlands voedingsmerk waaronder het bedrijf Unilever mayonaise, sauzen, dressings en pindakaas op de markt brengt. De merknaam is afkomstig van de Calvé-fabriek in Delft die tot 2008 in bedrijf was. Na bijna 125 jaar sloot deze fabriek waarna de gebouwen werden afgebroken voor toekomstige ontwikkeling van het terrein. De fabriek lag naast Gist-Brocades, de voormalige Koninklijke Nederlandsche Gist- en Spiritusfabriek. In de regio waren de aanduidingen "Calvé-brug(getje)" (een houten ophaalbrug, in 2004 vervangen door de nieuwe Kolenhavenbrug) en "Calvé-fabriek" bij veel mensen een begrip.Haal nog meer uit spotview PRO
- Benchmark jezelf met je grootste concurrenten
- Krijg een kijkje in de keuken van de verborgen marketing strategieën van je concurrenten of prospects
- Onderzoek makkelijk gemaakt gebaseerd op werkelijke reclame uitzendingen.
- Ontdek nieuwe kansen terwijl je risico minimaliseert door te leren van je concurrentie.