Gemiddelde beoordeling
Philippe Suchard legde in de negentiende eeuw de basis voor het huidige chocolade-imperium; zijn nazaten maakten het merk echt groot.
De chocolade is dan nog niet te vergelijken met de melkchocolade die wij vandaag de dag kennen. In die tijd is het een typische donkergekleurde en bittere lekkernij waarvan je moest houden.
Het Eureka-moment om melk toe te voegen aan de cacao komt niet van Philippe Suchard zelf, maar van zijn kinderen die na zijn overlijden in 1884 de leiding van de chocoladefabriek hebben overgenomen.
In 1890 wordt MILKA opgerich, de naam is een samenvoeging van de belangrijkste ingrediënten, melk en cacao. Sinds het begin is de verpakking paars.
In 1922 staat voor het eerst een persoon met koe op de verpakking. Het symbool voor de koe wordt dus gebruikt omdat Milka als eerste melk aan de chocolade toevoegde.
Vervolgens werd 1972 de MILKA koe gecreëerd en in 1973 wordt ze de centrale figuur voor elke MILKA reklame
De MILKA tekst, de MILKA koe en het Alpenlandschap worden vanaf 1988 gedomineerd op de verpakking.In 1998 viert de MILKA koe haar 25e verjaardag en MILKA wordt 100 jaar in 2001.
Vanaf 2012 verkent MILKA nieuwe categorieën. Vanaf dan kan je de tedere MILKA chocolade terugvinden in een brede waaier van producten : koekjes, chocoladedrank, ijs en vele andere.
Over de acteurs en actrices in deze reclame
Er zijn nog geen acteurs of actrices bekend voor deze tv reclameHaal nog meer uit spotview PRO
- Benchmark jezelf met je grootste concurrenten
- Krijg een kijkje in de keuken van de verborgen marketing strategieën van je concurrenten of prospects
- Onderzoek makkelijk gemaakt gebaseerd op werkelijke reclame uitzendingen.
- Ontdek nieuwe kansen terwijl je risico minimaliseert door te leren van je concurrentie.